Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Saturday 13 August 2011

Kurma Bersalut Coklat, Lazatnya!



Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sempena bulan Ramadhan ni sihitam nak tunjuk la sikit resepi kuih muih yang ada iaitu kurma bersalut coklat. Ehem mungkin ianya sesuatu perkara yang agak baru bagi korang atau mungkin korang dah alert lama dah menda ni. Tapi yang pasti namanya pon dah rasa macam sedap..nyum nyum sihitam suka.

Zaman sekarang macam-macam jenis kuih yang lahir dan menjelma, al-maklumlah dunia dah maju banyak variasi kuih diwujudkan. Agak-agak korang, apa ye rasanya kurma bersalut coklat ni. Sedap or x sedap? tapi yang pastinya si penggemar kurma cukup pantang bile dengar perkataan kurma dan lebih-lebih lagi ianya merupakan kuih raya kurma bersalut coklat.

Bagi bebudak yang x suka makan kurma ni, of kos la mereka akan mula meminati kurma, bak kata orang coklat dan kanak-kanak sukar untuk dipisahkan ye tak? dan sememangya pengalaman berbuka puasa dengan kurma bersalu coklat ni merupakan pengalaman yang terindah bagi insan yang berpuasa. haha

Dan yang pastinya untuk menghasilkannya, of kos la menelan kos juga, untuk kurma yang baik dan berkualiti pon agak mahal la jugak ditambah lagi dengan coklat yang ada. Dan yang penting ianya sesuatu yang pelik mungkin sesiapa saja akan mencubanya. so korang cari je la resepi die dan cuba, ok!. ehem ianya lebih kurang macam strawberry bersalut coklat jugak.

Kat bawah ni gambar kurma bersalut coklat untuk tatapan korang...meow....hehe


wow!!
Yang best, ada badam dalam die


ni nampak macam nak jual ni
betul-betul coklat

p/s Amacam? berasa teruja??? hhehe so cubalah buat....

No comments:

Post a Comment