Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Thursday 11 August 2011

Salam Pembuka Bicara Dari Sehitam Kucing


Salam pembuka bicara daripada saya "si hitam". Ehem2 ini kali pertama sihitam memunculkan diri dalam arena blogging bagi blog ni. Sihitam sebelum ni pernah muncul menulis sebuah blog milik peribadi Akan tetapi kali ini sihitam muncul berblogging dengan lebih serius lagi. 

Blog ini ditubuhkan bukanlah bertujuan untuk mempromosi seekor kucing seperti mana yang kengkorang lihat diatas, tapi ianya hanyalah sebagai identiti sebuah blog ini dan semestinya saya akan memberikan anda informasi dan hiburan supaya korang x kan rasa jemu di masa akan datang.

Hehe hitam bukan sebarang hitam, biar hitam pada luarannya tapi hati nurani mesti bersih, betul x?. Dengan bertemakan hitam dan putih maka semestinya itulah tema yang tepat dan sesuai dengan nama blog ini. sehitam kucing.

Kepada para blogger dan pembaca harap anda dapat membantu sihitam dalam membangunkan blog ni agar setanding dan sejajar dengan blog lain.yang pastinya x banyak kucing hitam di luar sana yang pandai berblogging macam sihitam ni hehehe. Hiburan ringan, informasi, karya kreatif, motivasi dan kesedaran isu semasa tentang kucing (ops ttg kucing? heheh) dan gambar yang menarik akan sihitam sajikan untuk anda....

Itu sahaja daripada sihitam kali ni...sekian Assalamualaikum

Kat bawah ni ada sedikit gambar untuk tatapan kengkorang yang sudi membaca first entry dari sihitam ni hehhee mintak tunjuk ajar k......jika x keberatan, sila nyatakan pandangan pertama korang tentang blog ni....:)

Tatapan istimewa daripada kucing hitam untuk korang


Manja-manja si kucing hitam,









No comments:

Post a Comment